ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
الساده الاعضاء و زوار منتديات المهندسين العرب الكرام , , مشاهده القنوات الفضائيه بدون كارت مخالف للقوانين والمنتدى للغرض التعليمى فقط

Press Here To Hidden Advertise.:: إعلانات منتديات المهندسين العرب لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم الشكاوي ::.

IPTV Reseller

لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى

Powerd By : Mohandsen.com

العودة   المهندسين العرب > مـنـتـدى جـمـيـع أنـواع الـريـسـيـفـرات > كيوماكس 999 و هيروشيما و باراكليبس و فيجا و فانتوم و جولد > قسم السوفت وير لاجهزه كيوماكس

قديم 14/2/2009, 12:00 AM   رقم المشاركة : ( 21 )
h3h3
بـاشـمهندس

الصورة الرمزية h3h3

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : h3h3 يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

h3h3 غير متصل

افتراضي رد: تحويل جديد للجولد يفتح السريفر المجانى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد شكرى مشاهدة المشاركة
اخوانى الاعزاء انا لم انقله من ا مدحت امين نقلته من شخص اخر ولو عاوزين الرابط للمنتدى التانى انا ممكن ااكد ليكم ده واحتمال هذا الشخص يكون نقله من مدحت امين ولاكنه لم يكتب عليه منقول وسؤالى لكم لماذا يعمل ا/ مدحت امين اعماله فى منتدى...........فقط ولا يعمل هذه المواضيع فى منتديات اخرى حتى لا تكون احتكار على منتدى واحد مع انه كما علمت منكم انه انسان محترم لييييييييييه الاحتكار ...............دا انا بقالى سنه عاوز اسجل فيه مش عارف على ايه مش عارف
وبعدين لما كل هذا التهليل كل من احترف الهيكس يعرف ان التحويل سهل وهو تعديل البوت وتبديل قيم الريمود وحساب الحمايه الاجتهاد بس فى انى الاقى ريسيفر يحمل نفس الامكانيات ويقوم بما يقوم به الجولد
وكلمه اخيره يحتكرون الاعمال لمنتدى واحد وعلى باقى المنتديات الانتظار...................
واخير اقول كل ما قولته صدق واعتزر الى الجميع والى الاستاذ مدحت مع انى لا اعرفه ولا عمرى سمعت الا من قريب واعيد تحويل التكنوجوم عملته وانا واللهى العظيم ما شوفت عمل مدحت امين ولا كنت اعرفه وفعلا انا اتأكدت انه عمله قبلى فعلا لاكنى والله ما شوفته قبل ما اعمل التحويل ده وتحويل الجولد الى دراجون نقلته من شخص اخر اعرف جيدا انكم لن تصدقونى واكرر اعتزارى للجميع وللاخ مدحت امين ولنكن اصدقاء فنحن كلنا هنا نخدم بعضنا بدون مقابل فلا داعى لكل هذا فلنكن اخوى دون ان نرى بعضنا البعض وسبحان الله لقد ارتحت للاستاذ مدحت امين لانى ارى من خلال رده على انه قمه فى الاحترام

تحياتى للجميع
قبلت اعتذارك يا غالي

اخوك مدحت امين