قديم 6/7/2011, 10:56 PM   رقم المشاركة : ( 2 )
محمود محمد الشيخ
استاذ فضائيات

الصورة الرمزية محمود محمد الشيخ

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : محمود محمد الشيخ يستاهل التميزمحمود محمد الشيخ يستاهل التميزمحمود محمد الشيخ يستاهل التميزمحمود محمد الشيخ يستاهل التميزمحمود محمد الشيخ يستاهل التميزمحمود محمد الشيخ يستاهل التميزمحمود محمد الشيخ يستاهل التميزمحمود محمد الشيخ يستاهل التميزمحمود محمد الشيخ يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

محمود محمد الشيخ غير متصل

Question رد: شركة بترول تطلب مهندسين ميكانيكا و كهرباء ومدنى حديثى التخرج

شكرا لك اخى الكريم لنصائح
ولكن فى هذه الاونه كثرت عمليات النصب وكثرت اشكالها
وكثرت طرق التلاعب بها وعلى الانسان عدم الانسياق خلف هذه الاحلام الفتاكه
التى تؤذى صاحبها
وشكرا لك وعمليات النصب كثير وعلى فكره انا برضه اتنصب على بس طريقه اكثر من رائعه
وهى فى انتخابات مجلس الشعب الافاتت
رن الجرس لى جيرانى ونزلت لهم وقالو ادخل وعند دخولى وجدت اثنين تشفهم تقول عليهم من الاكابر وقلت مالمشكله فالوالايوجد مشكله الاثنين هذا بيحكوا ان الاخ سعيد الذى هو جيرانى كسب غساله بس قلت كويس وكسبا فى ايه شكره اريال للغسيل الملابس راسلين لنا وهمه كسبوا فقلت ممكن اشوف الورق ووجد اسمى عمى سعيد مكتوب فى الجدول مكتوب بالجاف الورقه مسطره ومكتوب اسم عمى سعيد فى النص فقلت الف مبروك وتم اطلاعى على ورق مختوم ورق مائه فى المائه فقلت على بركه الله
وكنت فى هذ الوقت كنت مشغول بالعمليه الانتخابيه نظرا لصاحب لى بالانتخاب
المهم قلت ايه المطلوب ؟
قالو يذهبو معى للشركه لااستلام الغساله ونظرا لحالعى الفقر الذى هم فيه جيرانى فكانوا مساعدينى فى الغلط فقلت لهم يذهبوا مصر ايه وبتاع ايه لا
فقالو خلاص بكره احنا حنجيبها لهم وبكدا احنا عرفنا العنوان واحنا نجيب الحجات الهدايه من الشركه العصر فرجاءا تنتظرونى فى ميدان كدا ... فقلت لهم اوكى فقالو لى احنا طبعا عاوزين الحلاوه فقلت حاضر فتم اعطائهم 10 جنيهات فقالولا لا احنا عاوز ورقه 100 احنا حنجيب مروحه
تاحنا حنجيب غساله اوتوماتك فقال عمى سعيد هى 50 جنيه الا معى فقالو وهى ده اخرتنا 50 ج
فقلت لهم معلش علشان انتم شايفين الحاله وعمى سعيد لاعنده ولد ولا بنت فكنت انا الابن د لهم فطلب منهم رقم التليفون الشركه وطلبت اشوف البطاقه قالوا اتفضل وبصراحه
انا لم ارى الصوره انا مسكوا البطاقه من الخلف وهمه مدرين الصوره الاسم هو والرقم اهو ولم التفت الى الصوره
لاان النصاب ماسك البطاقه باصبعه ولم ترى الصوره فقلت وهمه طالعين فقلت اطلع فوق اتصل بالشركه واطلب الرقم الرقم هذا غير موجود بالخدمه كل المسافه التى استغرقت لم تكمل 2 دقيقه
نزلت بسرعه اسال عليهم قالوا ذهبوا من هذا الشارع فهرولت خلفهم فلم اجد شئ كان الارض انشقت وبلعتهم
وواتصلت بالنجده قالو بالحرف الواحد واحنا فاضين احنا مش فاضين للكلام هذا
النصابين اختار الوقت الانسب للنصب الحكومه مشغوله بتزوير الانتخاب وهذه فرصه النصابين
فقلت لعمى سعيد ازاى اسمك بالكامل موجود معهم فقال لى انا كنت جالس امام المنزل
وجت الشخصين النصابين هذا فقالو اسمك ايه ياعم الحاج فقلت لهم اسمى كذا وكذا فقالو ممكن ندخل جوه نتكلم ياعم الحاج فقال اتفضلو وهو داخل مسكين الجول الذى معهم لراحو مسجلين اسمه انا لم اعرف النقطه هذا ولم يحكوها الا بعد محصل المقدر والمكتوب لو قال عمى سعيد هذا لقلت على الفور انتم نصبين
عمى سعيد قال حنذهب للمكان الذى قالو سوف نتقابل فيه ووجدت اكثر 250 شخصا يتظرون ايضا الهديا وافسم لى جماعه انهم ااعطوهم خاتم ذهب لاانهم لم يكن معهم مال
تخيلوا
فطرق النصب كتير وبيختارو الوقت والزمن
توقيع » محمود محمد الشيخ