المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   قسم الصيانه والهارد وير والمشاكل والحلول لاجهزه كيوماكس (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=582)
-   -   الحاقونى بسرعة (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=194637)

ahmed20101174 2/11/2008 06:07 AM

الحاقونى بسرعة

السلام عليكم ورحة الله وبركاتو

انا معاية جهاز كيومكس ميراج999 جيت انزلو ملف قنوات معرفتش ففتحت لودر السوفت وير واخترت ملف القنوات وضيفت بعد الاسم .*** حتى يقراء الملف وبعد لما تم التحميل لقيت الجهاز جاب لمبا حمراء بس وجيت انزلو ملف السوفت من جديد مش عاوز يقراء اللودر خالص الحقونى الزبون هيقتلنى مع العلم ان انا معنديش كبل جيتاج او عندى ومش عارف اعملة

قولولى يا خبرا اعمل اية او اية البديل لشحن الفلاشة ازا كانت عوزة تتشحن ارجوكو الرد سريعاً

سيد دش 2/11/2008 07:43 AM

رد: الحاقونى بسرعة

[QUOTE=ahmed20101174;1383970][SIZE="7"]السلام عليكم ورحة الله وبركاتو

انا معاية جهاز كيومكس ميراج999 جيت انزلو ملف قنوات معرفتش ففتحت لودر السوفت وير واخترت ملف القنوات وضيفت بعد الاسم .*** حتى يقراء الملف وبعد لما تم التحميل لقيت الجهاز جاب لمبا حمراء بس وجيت انزلو ملف السوفت من جديد مش عاوز يقراء اللودر خالص الحقونى الزبون هيقتلنى مع العلم ان انا معنديش كبل جيتاج او عندى ومش عارف اعملة

قولولى يا خبرا اعمل اية او اية البديل لشحن الفلاشة ازا كانت عوزة تتشحن ارجوكو الرد سريع[

اخى الكريم لا تقلك هذا الجهاز لضمان من الشركة يعنى وضية الضمان وهما هيقومو بلزم وعلى فكرة الجهاز ضرب فلاشة ولو عاوز تشحنها لازم الى هيشحنها يكون فنى من الدرجة الاولى وعندو كل الادوات وشكرا:mohndsen::mohndsen::mohndsen6

سيد دش 2/11/2008 07:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed20101174 (المشاركة 1383970)
السلام عليكم ورحة الله وبركاتو

قولولى يا خبرا اعمل اية او اية البديل لشحن الفلاشة ازا كانت عوزة تتشحن ارجوكو الرد سريعاً

وعلى فكرة تانى انتظر مرور الباشا احمد سمير وهوة هيجبللك الخلاصة:mohndsen::mohndsen2:mohndsen6

احمدسعد 2/11/2008 03:45 PM

[quote=سيد دش;1384011]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed20101174 (المشاركة 1383970)
[size="7"]السلام عليكم ورحة الله وبركاتو

قولولى يا خبرا اعمل اية او اية البديل لشحن الفلاشة ازا كانت عوزة تتشحن ارجوكو الرد سريع[

اخى الكريم لا تقلك هذا الجهاز لضمان من الشركة يعنى وضية الضمان وهما هيقومو بلزم وعلى فكرة الجهاز ضرب فلاشة ولو عاوز تشحنها لازم الى هيشحنها يكون فنى من الدرجة الاولى وعندو كل الادوات وشكرا:mohndsen::mohndsen::mohndsen6

كلام سليم 100 % 100 تسلم أخى الكريم وجذاك الله كل خير

ahmed20101174 2/11/2008 03:53 PM

شكراً يا باشا على الردالسليم

tmm13 2/11/2008 04:04 PM

مشكورين جميعا للمتابعة

ahmed20101174 3/11/2008 10:06 AM

:mohndsen::mohndsen::mohndsen6
  • لوسمحتو ارجو الافادة وانا بدور فى احدا المنتديات لقيت هذا الموضوع فهل يطبق على جهازى ام لا واذا كان لا فارجو عنوان التوكيل حتى اذهب الية وشكراً وانا عارف ان انا تعبتكم بالاسئلة بس انتو الخبراء اما نحن نتعلم

سيد دش 4/11/2008 06:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed20101174 (المشاركة 1386592)
:mohndsen::mohndsen::mohndsen6
  • لوسمحتو ارجو الافادة وانا بدور فى احدا المنتديات لقيت هذا الموضوع فهل يطبق على جهازى ام لا واذا كان لا فارجو عنوان التوكيل حتى اذهب الية وشكراً وانا عارف ان انا تعبتكم بالاسئلة بس انتو الخبراء اما نحن نتعلم

اسف اخى على التاخير فى الرد عنوان التوكيل بتاع الجهاز بتاعك بباب اللواء روح هناك واسئل على الشركة والف مين يدلك وسيبك من المنتديات وما تتعبش نفسك من التدوير توجة الى هناك مباشر وهناك هيعملو الصح :mohndsen::mohndsen2:mohndsen6

احمد المصرى 74 5/11/2008 10:03 AM

شكرا للجميع

المصرى سات

الساعة الآن 04:33 PM