المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   مشاكل وحلول اجهزة القسم (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=756)
-   -   اين انتا يا اخ مسيو من كل هذاااااااااااااااااااا؟ (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=365067)

نور زكريا 26/2/2010 02:14 AM

اين انتا يا اخ مسيو من كل هذاااااااااااااااااااا؟

ارجو ان ترد علي كل ما يقل ويقال حتي لانكون قد اخطانا ونريد من ان تاكد مصداقيه المنتدي وثقتنا فيه والله العظيم لولا المنتدي المهندسين ما كنت اشتريت ولا فكرت فيه ارجو من سيادتك التكرم وان تشرح للجميع بصراحه ووضوح هل هو جهاز للتجاره ام لاثبات مصداقيه هذا المنتدي الكبير وعلي فره اغلب ما يقل من كلام فعلا بيحصل وللامكانه والصدق بقالو مده بيقطع وبيفصل وبيتوقف تير وبردو صابرين عشان منتدانا ومصداقيتو بس نريد توضيح ورد علي كل هذا الكلام ارجو منك ان تكون مكا عاهدناك وعند حسن الظن الاختلاف فبي الرئ لا يفسد للود قضيه شكرا :mad:

جلال كشك 26/2/2010 04:20 AM

رد: اين انتا يا اخ مسيو من كل هذاااااااااااااااااااا؟

محدش هيرد عليك

المسيو 26/2/2010 04:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور زكريا (المشاركة 2609082)
ارجو ان ترد علي كل ما يقل ويقال حتي لانكون قد اخطانا ونريد من ان تاكد مصداقيه المنتدي وثقتنا فيه والله العظيم لولا المنتدي المهندسين ما كنت اشتريت ولا فكرت فيه ارجو من سيادتك التكرم وان تشرح للجميع بصراحه ووضوح هل هو جهاز للتجاره ام لاثبات مصداقيه هذا المنتدي الكبير وعلي فره اغلب ما يقل من كلام فعلا بيحصل وللامكانه والصدق بقالو مده بيقطع وبيفصل وبيتوقف تير وبردو صابرين عشان منتدانا ومصداقيتو بس نريد توضيح ورد علي كل هذا الكلام ارجو منك ان تكون مكا عاهدناك وعند حسن الظن الاختلاف فبي الرئ لا يفسد للود قضيه شكرا :mad:

اهلا بك اخى نور

مجرد مشكله عابره وتمت السيطره عليها من الشركه

تمنياتى بمشاهده ممتعه

المسيو 26/2/2010 04:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جلال كشك (المشاركة 2609170)
محدش هيرد عليك

على اى اساس كتبت هذا الرد ؟؟؟؟؟

max222 26/2/2010 08:52 PM

علي اساس التقطيع في السيلفر

المسيو 26/2/2010 09:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة max222 (المشاركة 2611083)
علي اساس التقطيع في السيلفر

اولا اسمه سرفر

ثانيا انا ارد على كل من يوجه لى اى سؤال

وارجو ان يكون الرد فى حدود اللياقه

نور زكريا 26/2/2010 09:25 PM

مشكور اخي مسيو وفعلا الان الكل يعمل وزي الفل تقبل تحاتي والله انا من اشد المعجبين بهذا الجهاز بصراحه عجبني ودي طبعا حريه شخصيه محدش ليه دخل لا من قريب ولا بعيد والف شكر ليك يا اخي مسيو علي تعاونك وردودك بجد مسيو وخد اللقب دا مني السير مسيو

نور زكريا 26/2/2010 09:31 PM

ليا تعقيب علي الاخ جلال كشك ممكن اوجه ليك كلمه واقل لحضرتك ان حتي لو انك انت معترض او مش عاجبك الجهاز ممكن تقول وجهت نظرك وتسال ويكون في حدود اللياقه لان الكل هنا سوا اعضا او مشرفين او ادارين في المنتدي الكل في خدمه الكل واعتقد ان من الصعب جدا ان يكون منتدي بحجم منتدانا العملاق ان يعمل اعلان بهذا الحجم وميكون في جهاز عملاق وفعلا الجهاز وبامانه عملاق واكيد المشاكل وارده وتحدث حتي مع افضل الاجهزه شي وارد ارجو ان يكون النقد والاسائله في حدود وان اي شخص يريد ان يسال يسال ويقول ما يشا في صميم الموضوع والجهاز سواء في مشكله او عيب او اي شي وشكرا ارجو ان يكون الاختلاف في الريئ لايفسد للود قضيه وانا والله باحترم اصغر عضو واكبر عضو لاني فعلا بحب هذا المنتدي وثقتي فيه بصراحه ملهاش حدود تقبلو تحياتي وخصوصا الاستاز مسيو

mohamedمحمد 26/2/2010 11:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور زكريا (المشاركة 2611218)
مشكور اخي مسيو وفعلا الان الكل يعمل وزي الفل تقبل تحاتي والله انا من اشد المعجبين بهذا الجهاز بصراحه عجبني ودي طبعا حريه شخصيه محدش ليه دخل لا من قريب ولا بعيد والف شكر ليك يا اخي مسيو علي تعاونك وردودك بجد مسيو وخد اللقب دا مني السير مسيو

هل السرفر اتعدل واتظبط ولا كلام بس وكل االباقات تعمل ولا النيل سات بس

منتظر الرد

الساعة الآن 03:53 PM