المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   قسم سيرفر MGcamd - newcamd (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=724)
-   -   سيرفر: المنتدى المجاني لسنة الثانية على التوالي: Newcamd~MGcamd - ( تم ايقاف التوزيع) (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=739714)

hema86 24/8/2016 04:39 AM

رد: سيرفر: المنتدى المجاني لسنة الثانية على التوالي: Newcamd~MGcamd - ( بدأ التوزيع)

السيرفر شغال تمام

ابوبكرحسىن علي 24/8/2016 04:46 PM

رد: سيرفر: المنتدى المجاني لسنة الثانية على التوالي: Newcamd~MGcamd - ( بدأ التوزيع)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غازي السبعي (المشاركة 4660657)
اخي / ابوبكرحسىن علي
تم ايقاف اليوزر لعدم الاستفاده والمتابعه

اخي الغالي غازي اعتذر عن عدم الرد في الفتره السابقه وذلك لانقطاع النت عندي لظروف خارجه عن ارادتي وعلي كل حال لك منى ملاييييييييين الشكر فلقد قضيت معكم اوقات ممتعه خلال الفتره السابقه وكنت اتمني ان استمر معكم

غازي السبعي 24/8/2016 05:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام القصاص (المشاركة 4660942)
أخي الحبيب غازي اريد سرفر mgcamdوده رابع مرة اطلب من حضرتك قبل إيقاف التوزيع وشكرا لك

مانوع جهازك يغالي

غازي السبعي 24/8/2016 05:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوبكرحسىن علي (المشاركة 4661207)
اخي الغالي غازي اعتذر عن عدم الرد في الفتره السابقه وذلك لانقطاع النت عندي لظروف خارجه عن ارادتي وعلي كل حال لك منى ملاييييييييين الشكر فلقد قضيت معكم اوقات ممتعه خلال الفتره السابقه وكنت اتمني ان استمر معكم

اخي الغالي
انت لم تستفد من اليوزر ولاحظت منذو استلامك لليوزر
وانت لم تقم بالدخول على السيرفر سوى مرات قليله جدا

ابوبكرحسىن علي 24/8/2016 06:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غازي السبعي (المشاركة 4661238)
اخي الغالي
انت لم تستفد من اليوزر ولاحظت منذو استلامك لليوزر
وانت لم تقم بالدخول على السيرفر سوى مرات قليله جدا

استاذي الغالي كل واحد وله ظروفه الخاصه وقد كان ذلك نظرا لطبيعة عملي ولكن ان قررت استمراري معك سوف اكون شاكر جدا ومتابع جيد مع حضرتك وعلي كل الاحوال انا شاكر ليك

ابو الامير 24/8/2016 07:06 PM

السيرفر يعمل على اكمل وجه قوة وسرعة وثبات
تشكر يالغالي

جمعه المصرى 24/8/2016 07:21 PM

شكراً للأخ الكريم الأستاذ غازى على السيرفر المتميز

سامح 2007 24/8/2016 07:26 PM

الله ينور عليك شغال تمام بس البين سبورت على الهوت بيرد فيها تقل فى الفتح وتقطيع جامد للعم وشكراااااااااااا على السيرفر الرائع

aboharb 24/8/2016 08:29 PM

الاستاذ / غازى السباعى مكن يوزر Newcamd قبل قفل التوزيع

اشرف عثمان 24/8/2016 09:15 PM

تحية لك اخي غازي بالفعل تسلم ايديك على مجهودك المميز والرائع السيرفر يعمل بأمتياز وثبات نوع السرفر ميجكامد:mohndsen6:mohndsen6:mohndsen6:mohndsen6

اشرف عثمان 24/8/2016 09:16 PM

:mohndsen2:mohndsen2:mohndsen2:mohndsen2

غازي السبعي 24/8/2016 09:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح 2007 (المشاركة 4661324)
الله ينور عليك شغال تمام بس البين سبورت على الهوت بيرد فيها تقل فى الفتح وتقطيع جامد للعم وشكراااااااااااا على السيرفر الرائع

اخي الحبيب البن سبورت غيرت نظام تشفيرها
التقطيع عام على جميع السيرفرات المجانيه والمدفوعه

غازي السبعي 24/8/2016 09:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوبكرحسىن علي (المشاركة 4661269)
استاذي الغالي كل واحد وله ظروفه الخاصه وقد كان ذلك نظرا لطبيعة عملي ولكن ان قررت استمراري معك سوف اكون شاكر جدا ومتابع جيد مع حضرتك وعلي كل الاحوال انا شاكر ليك

حياك يغالي
ارسلي يوزرك على الخاص وسيتم التفعيل
ولك الخيار هل تريده نيوكامد او مجكامد

abdaziem2 24/8/2016 09:58 PM

الف شكر لك اخي غازي على كرمك

ابوبكرحسىن علي 24/8/2016 10:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوبكرحسىن علي (المشاركة 4661269)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غازي السبعي (المشاركة 4661447)
حياك يغالي
ارسلي يوزرك على الخاص وسيتم التفعيل
ولك الخيار هل تريده نيوكامد او مجكامد

انا كنت شغال بالنيو كامد علي كارت ستاليت يا ريت بعد اذنك استمر بالنيو كامد ولك مني كل الشكر والتحيه وانا مش عارف ازاي ابعتلك اليوزر على الخاص

الساعة الآن 05:53 AM