ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
الساده الاعضاء و زوار منتديات المهندسين العرب الكرام , , مشاهده القنوات الفضائيه بدون كارت مخالف للقوانين والمنتدى للغرض التعليمى فقط

Press Here To Hidden Advertise.:: إعلانات منتديات المهندسين العرب لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم الشكاوي ::.

IPTV Reseller

لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى

Powerd By : Mohandsen.com

العودة   المهندسين العرب > مـنـتـدى جـمـيـع أنـواع الـريـسـيـفـرات > ترومان و أشباهه > قسم سوفت وير ترومان HD

قديم 20/1/2015, 08:37 AM

الاسطورة ابوذياد
مـهـندس مـجـتهد

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  الاسطورة ابوذياد غير متصل  
الملف الشخصي
العمـر : 40
الـجنـس :  ترومان
الدولـة :
المشاركـات : 110 [+]
آخــر تواجـد : ()
عدد الـنقـاط : 217
قوة التـرشيـح : الاسطورة ابوذياد يستاهل التقييمالاسطورة ابوذياد يستاهل التقييمالاسطورة ابوذياد يستاهل التقييم
افتراضي طلب بخصوص ترومان 9090

ياتري يوجد ملف شفرة شامل لترومان 9090 بكل اصدراتة ويفتحة باقة الديجي تورك وكمان البلوسات لو كان الديجي ترك مش مشكلة باقي الشفرات بدخلها يدوي لو مفيش ملف شفرة يبقي سوفت انا شوفت ملف للاخ غازي السبعي بس عاوز اتاكد انة بيفتح الديجي تورك ولا لا
قديم 20/1/2015, 08:48 AM   رقم المشاركة : ( 2 )
غازي السبعي
كبيرمراقبي منتدي الهيوماكس و الترومان

الصورة الرمزية غازي السبعي

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : غازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

غازي السبعي غير متصل

افتراضي رد: طلب بخصوص ترومان 9090

مرحبا اخي الغالي معظم الباقات التي ذكرت تعمل فقط على الشيرنج
اما مايخص الشفره فكل شفره بجانبها اسم القناه وتاريخ الشفره
واي استفسار يغالي

ويوجد قسم خاص بالسيرفرات المجانيه يمكنك استخدامها

http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=219
توقيع » غازي السبعي

قديم 20/1/2015, 10:40 AM   رقم المشاركة : ( 3 )
الاسطورة ابوذياد
مـهـندس مـجـتهد

الملف الشخصي
الجنـس :  ترومان
الدولـة :
قوة الترشيـح : الاسطورة ابوذياد يستاهل التقييمالاسطورة ابوذياد يستاهل التقييمالاسطورة ابوذياد يستاهل التقييم

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

انا عندي باقة الديجي تورك هي وباقة البلوسات بيعملو ابديت لوحدهم والدليل من يوم ما اشتري ترومان 9090 الميني الباقتين دول شغالين علية من غير ما ادخل اي شفرة كنت بسال علشان افتح الديجي تورك لناس صحابي ..انا خد نسخة منالسوفت الخاص بجهازي وكنت عاوز اعرف ينفع السوفت دة لاي ريسيفر ترومان 9090 بكل اصداراتة معلشي انا سالت السؤال دة كتير في منتديات كتير ومحدش رد ل باة او ب لا
قديم 20/1/2015, 10:53 AM   رقم المشاركة : ( 4 )
غازي السبعي
كبيرمراقبي منتدي الهيوماكس و الترومان

الصورة الرمزية غازي السبعي

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
قوة الترشيـح : غازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمةغازي السبعي قرب من القمة

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

غازي السبعي غير متصل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاسطورة ابوذياد مشاهدة المشاركة
انا عندي باقة الديجي تورك هي وباقة البلوسات بيعملو ابديت لوحدهم والدليل من يوم ما اشتري ترومان 9090 الميني الباقتين دول شغالين علية من غير ما ادخل اي شفرة كنت بسال علشان افتح الديجي تورك لناس صحابي ..انا خد نسخة منالسوفت الخاص بجهازي وكنت عاوز اعرف ينفع السوفت دة لاي ريسيفر ترومان 9090 بكل اصداراتة معلشي انا سالت السؤال دة كتير في منتديات كتير ومحدش رد ل باة او ب لا
مرحبا اخي الغالي
ادخل على معلومات الجهاز
تجد بها رقم السيستم والمعالج
اذا تطابقا يعني بيأخذ نفس السوفت
توقيع » غازي السبعي

قديم 20/1/2015, 12:19 PM   رقم المشاركة : ( 5 )
الاسطورة ابوذياد
مـهـندس مـجـتهد

الملف الشخصي
الجنـس :  ترومان
الدولـة :
قوة الترشيـح : الاسطورة ابوذياد يستاهل التقييمالاسطورة ابوذياد يستاهل التقييمالاسطورة ابوذياد يستاهل التقييم

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

الله يفتح عليك