ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
الساده الاعضاء و زوار منتديات المهندسين العرب الكرام , , مشاهده القنوات الفضائيه بدون كارت مخالف للقوانين والمنتدى للغرض التعليمى فقط

Press Here To Hidden Advertise.:: إعلانات منتديات المهندسين العرب لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم الشكاوي ::.

IPTV Reseller

لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى

Powerd By : Mohandsen.com

العودة   المهندسين العرب > مـنـتـدى جـمـيـع أنـواع الـريـسـيـفـرات > كيوماكس 999 و هيروشيما و باراكليبس و فيجا و فانتوم و جولد > قسم الصيانه والهارد وير والمشاكل والحلول لاجهزه كيوماكس

قديم 2/11/2008, 06:07 AM
الصورة الرمزية ahmed20101174

ahmed20101174
مـهـند س جـديـد

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  ahmed20101174 غير متصل  
الملف الشخصي
العمـر :
الـجنـس :
الدولـة :
المشاركـات : 28 [+]
آخــر تواجـد : ()
عدد الـنقـاط : 16
قوة التـرشيـح : ahmed20101174 يستاهل التميز
Question الحاقونى بسرعة

السلام عليكم ورحة الله وبركاتو

انا معاية جهاز كيومكس ميراج999 جيت انزلو ملف قنوات معرفتش ففتحت لودر السوفت وير واخترت ملف القنوات وضيفت بعد الاسم .*** حتى يقراء الملف وبعد لما تم التحميل لقيت الجهاز جاب لمبا حمراء بس وجيت انزلو ملف السوفت من جديد مش عاوز يقراء اللودر خالص الحقونى الزبون هيقتلنى مع العلم ان انا معنديش كبل جيتاج او عندى ومش عارف اعملة

قولولى يا خبرا اعمل اية او اية البديل لشحن الفلاشة ازا كانت عوزة تتشحن ارجوكو الرد سريعاً
قديم 2/11/2008, 07:43 AM   رقم المشاركة : ( 2 )
سيد دش
مـهـند س نـشـيط

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : سيد دش يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

سيد دش غير متصل

افتراضي رد: الحاقونى بسرعة

[QUOTE=ahmed20101174;1383970][SIZE="7"]السلام عليكم ورحة الله وبركاتو

انا معاية جهاز كيومكس ميراج999 جيت انزلو ملف قنوات معرفتش ففتحت لودر السوفت وير واخترت ملف القنوات وضيفت بعد الاسم .*** حتى يقراء الملف وبعد لما تم التحميل لقيت الجهاز جاب لمبا حمراء بس وجيت انزلو ملف السوفت من جديد مش عاوز يقراء اللودر خالص الحقونى الزبون هيقتلنى مع العلم ان انا معنديش كبل جيتاج او عندى ومش عارف اعملة

قولولى يا خبرا اعمل اية او اية البديل لشحن الفلاشة ازا كانت عوزة تتشحن ارجوكو الرد سريع[

اخى الكريم لا تقلك هذا الجهاز لضمان من الشركة يعنى وضية الضمان وهما هيقومو بلزم وعلى فكرة الجهاز ضرب فلاشة ولو عاوز تشحنها لازم الى هيشحنها يكون فنى من الدرجة الاولى وعندو كل الادوات وشكرا
قديم 2/11/2008, 07:48 AM   رقم المشاركة : ( 3 )
سيد دش
مـهـند س نـشـيط

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

سيد دش غير متصل

new رد: الحاقونى بسرعة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed20101174 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحة الله وبركاتو

قولولى يا خبرا اعمل اية او اية البديل لشحن الفلاشة ازا كانت عوزة تتشحن ارجوكو الرد سريعاً
وعلى فكرة تانى انتظر مرور الباشا احمد سمير وهوة هيجبللك الخلاصة
قديم 2/11/2008, 03:45 PM   رقم المشاركة : ( 4 )
احمدسعد
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية احمدسعد

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
قوة الترشيـح : احمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لها

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

احمدسعد غير متصل

Lightbulb رد: الحاقونى بسرعة

[quote=سيد دش;1384011]
اقتباس:
[size="7"]السلام عليكم ورحة الله وبركاتو

قولولى يا خبرا اعمل اية او اية البديل لشحن الفلاشة ازا كانت عوزة تتشحن ارجوكو الرد سريع[

اخى الكريم لا تقلك هذا الجهاز لضمان من الشركة يعنى وضية الضمان وهما هيقومو بلزم وعلى فكرة الجهاز ضرب فلاشة ولو عاوز تشحنها لازم الى هيشحنها يكون فنى من الدرجة الاولى وعندو كل الادوات وشكرا
كلام سليم 100 % 100 تسلم أخى الكريم وجذاك الله كل خير
قديم 2/11/2008, 03:53 PM   رقم المشاركة : ( 5 )
ahmed20101174
مـهـند س جـديـد

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
قوة الترشيـح : ahmed20101174 يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ahmed20101174 غير متصل

شكراً يا باشا على الردالسليم
قديم 2/11/2008, 04:04 PM   رقم المشاركة : ( 6 )
tmm13
مـهـندس مـاسـي

الصورة الرمزية tmm13

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
قوة الترشيـح : tmm13 يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

tmm13 غير متصل

مشكورين جميعا للمتابعة
قديم 3/11/2008, 10:06 AM   رقم المشاركة : ( 7 )
ahmed20101174
مـهـند س جـديـد

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
قوة الترشيـح : ahmed20101174 يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ahmed20101174 غير متصل

• لوسمحتو ارجو الافادة وانا بدور فى احدا المنتديات لقيت هذا الموضوع فهل يطبق على جهازى ام لا واذا كان لا فارجو عنوان التوكيل حتى اذهب الية وشكراً وانا عارف ان انا تعبتكم بالاسئلة بس انتو الخبراء اما نحن نتعلم
قديم 4/11/2008, 06:33 AM   رقم المشاركة : ( 8 )
سيد دش
مـهـند س نـشـيط

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

سيد دش غير متصل

Smile رد: الحاقونى بسرعة

اقتباس:
  • لوسمحتو ارجو الافادة وانا بدور فى احدا المنتديات لقيت هذا الموضوع فهل يطبق على جهازى ام لا واذا كان لا فارجو عنوان التوكيل حتى اذهب الية وشكراً وانا عارف ان انا تعبتكم بالاسئلة بس انتو الخبراء اما نحن نتعلم
اسف اخى على التاخير فى الرد عنوان التوكيل بتاع الجهاز بتاعك بباب اللواء روح هناك واسئل على الشركة والف مين يدلك وسيبك من المنتديات وما تتعبش نفسك من التدوير توجة الى هناك مباشر وهناك هيعملو الصح
قديم 5/11/2008, 10:03 AM   رقم المشاركة : ( 9 )
احمد المصرى 74
مراقب عـام منتديات المهندسين العرب

الصورة الرمزية احمد المصرى 74

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :  دراك
الدولـة : البحيرة/ الدلنجات
قوة الترشيـح : احمد المصرى 74 القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد المصرى 74 القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد المصرى 74 القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد المصرى 74 القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد المصرى 74 القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد المصرى 74 القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد المصرى 74 القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد المصرى 74 القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد المصرى 74 القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد المصرى 74 القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد المصرى 74 القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لها

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

احمد المصرى 74 غير متصل

شكرا للجميع

المصرى سات