قديم 11/1/2014, 05:27 PM   رقم المشاركة : ( 6 )
احمد سعيد ابوامير
نائــب المشرف الـعــــــام

الصورة الرمزية احمد سعيد ابوامير

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة : Egypt
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : احمد سعيد ابوامير القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد سعيد ابوامير القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد سعيد ابوامير القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد سعيد ابوامير القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد سعيد ابوامير القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد سعيد ابوامير القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد سعيد ابوامير القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد سعيد ابوامير القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد سعيد ابوامير القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد سعيد ابوامير القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمد سعيد ابوامير القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لها

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

احمد سعيد ابوامير غير متصل

new رد: احدث ملف قنوات هيروشيما فرجن 1 الاحمر الجديد بتاريخ 9_1_2014

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد صلاح2050 مشاهدة المشاركة
يعنى ايه منقول من رضا العربى وبتحذرنى ليه

هو الاخ رضا كان منزله من فتره وكان مافيهوش اى قنوات جديده انا حدثته يعنى الاخ رضا العربى كان محدث بتاريخ قديم وانا كملت التحديث

وبعدين الملفات كلها معربه انا ممكن اخد اى ملف واعدل عليه ومش لازم اذكر اسم اللى عمله لان زى مماهو بيعمل انا بعمل

الملفات مش بتكون احتكار لاحد وملف الاخ رضا العربى مافيهوش القنوات الجديده اللى انا حاططها ولا فيه الترتيب الخاص بيا

وانا سيبت بصمته علشان اكمل عليه كان ممكن امسح كل مايتعلق بيه

عموما محدش بص للمجهود

انا شغال فى الريسفرات من 2007 وفاهم كلامكم كويس ارجو تفهمو كلامى بحسن نيه

الف شكر
تمام اخى نحن نقدر مجهود كل شخص بس احنا مقولناش ان حضرتك اخذ تعب احد احنا بنقول ان الملف بها اسم شخص اخر وهذا دليل انها فى الاصل كانت من انتاجه ونحن نعلم ان حضرتك قومت بالتعديل عليها بس لو احد اخذ ملفات قنوات من مجهودك وقام بانتسابه لها سوف يتم عمل اللازم تجاها وعمتن شكرا للاخلاص فى العمل من تجاهك وارفاق كل ما هو جديد بالملف وننتظر منك الجديد فى منتداك المهندسين العرب وتقبل تحياتى ابو امير
توقيع » احمد سعيد ابوامير