قديم 20/11/2007, 05:41 PM   رقم المشاركة : ( 6 )
محمودذكى
مـهـندس مـاسـي

الصورة الرمزية محمودذكى

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : محمودذكى القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهامحمودذكى القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهامحمودذكى القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهامحمودذكى القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهامحمودذكى القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهامحمودذكى القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهامحمودذكى القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهامحمودذكى القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهامحمودذكى القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهامحمودذكى القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهامحمودذكى القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لها

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

محمودذكى غير متصل

افتراضي رد: جهاز شحن وتقوية الشاشة الملونة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود طلعت مشاهدة المشاركة

حسبى الله ونعم الوكيل فى مراكز الصيانه الكذابه

والله كل مراكز الصيانه ديه كذابه انا صاحب الاختراع وبحتكر تصميمه وده حقى على انى صممته وتعبت فى تصميه وهمه اصلا ميعرفوشى طريقه تصميمه خد كلامى ثقه واتحدى اى حد فيهم يقول طريقة التصميم لانهم كذابين انا الى صممته وببيعه ليهم وكل واحد منهم طبيعى ممكن يقول كده والجهاز انا مصممه من اكتر من 7 سنوات والحمد لله لن يتوصل اى احد الى الان ولن يتوصل الى طريق التصميم والجهاز انا حميه كويس ان اى حد يصل الى الفكرة صعبة اوى طريقه الوصول ليها
بصراحة كنت داخل اساعد المنتدى فى الصيانه لكن لما شوفت الموضوع اتحرق دمى على الكذابين الى كل واحد يقول انه مخترعه
وفى الاخر بتحدى اى حد يقول فكرة الاختراع الجهاز
واصلا اتحدى اى حد يقول طريقة التصميم
وكمان انا يدوب باخد تكلفة التصنيع ومكسب تافه جدا لا يذكر اساسا

هو ده اللى ربنا قدرك عليه يا أخى على العموم مشكور