قديم 20/12/2014, 06:33 PM   رقم المشاركة : ( 3 )
احمدسعد
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية احمدسعد

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : احمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لها

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

احمدسعد غير متصل

افتراضي رد: الرجاء المساعده الاستاذ احمد سعد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada-zzz مشاهدة المشاركة
السلام عليكم اخي انا اسف جدا لاني بثقل عليك وتعبك معايا

عندي جهاز دالي ستار fta-9200e

اعطيته ملف قنوات غلط لجهاز دالي ستار fta-9200z الجهاز بعدها مش جايب اي شئ على الشه نهائي وبعد كذا محاولة تحميل السوفت الخاص بي مش حاسس نهائي باللورد ومع غلق الجهاز وفتحه من الخلف جاب حاليا لمبه حمرا اضائه ضعيفه واللمبه الخضرا شغاله فلاش ولما افصل الجهاز من الخلف اللمبه الحمرا تنور بقوه ويجي على الشاشه رقم 8 ويفصل الرجاء الحل وجزاك الله كل خير اخي
أخى بكده عندك مكثفات فى دايرة البور بتشحن ومبتفرغش حاول تغير مكثفات العشرات والف شكر لأخى الاستاذ تايجر له منى كل الشكر والتقدير والاحترام