قديم 28/6/2008, 10:07 AM   رقم المشاركة : ( 223 )
Mostafa NewLife
مـهـند س مـجـتهد

الملف الشخصي
العمـر : 40
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : Mostafa NewLife يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Mostafa NewLife غير متصل

Smile رد: شرح تركيب شبكة دش مركزى

بجد كفايه حرام

كل ديه معلومات جديده

انا بقالي سنه ونص في المجال ده معرفتش ده كله عن الفنيات

بس فعلا العلم نور

انا من ساعت مكتبت الرد اللي فات لححد دلوقتي والله بقراء في الموضوع ووصلت للصفحه 17 وعرفت حاجات لو كنت اعرفها مكنتش وصلت للي انا فيه ده دلوقتي

اينعم لسه المعلومات مثبتتش وكله خدت فكره عامه عنه

بس بدات اجمع الخيوط واعرف اساسيات سيستم الغرفه واساسيات التحرك بصوره بطريقه جميله وعلميه للاستفاده باقصي استفاده واقل مشاكل واحسن صوره للمشتركين

بارك الله فيكم

وانا اليومين دول في ليص بيص بس ان شاء الله انا متفائل
والواحد فعلا مبيتعلمش ببلاش وانا اتعلمت بكتير اوي الصراحه

واللي يتعب ينول واللي يصبر يلاقي
وانا متفائل الحمد لله

وشايف ان كل حاجه ممكن تبقي تحت السيطره والحياه تمشي بطريقه اداريه وعلميه

ويا رب اقدر اعوض خسرتي ( سنه ونص من عمري + اكتر من 000 30 الف ) حاجات تانيه كتير اخرها التزامي واحترامي للوقت و كلمتي ووعدي مع الناس عموما و اني بقيت احور وخلاص و ثقتي من ان الناس مبتفدش بعضها وكفايه اني والله مديون لحوالي خمس ست شخصيات بمبالغ كبيره وعليا ايصالات امانه وحاجات كتير اوي اوي اوي اوي اوي كفايه اني خسرت سمعتي واصبحت حد فاشل عامل موضوع بيخسر مبيكسبش وعطلان مش شغال
خسرت سمعتي وفلوسي وعمري وحبي للناس بامااااااااااانه اتعلمت كتير اووووي
وخرجت من السوق بعد سنه ونص بعد ماكنت بحب الناس والعشم بيقتلني وبحب الافاده وعايش في حب

الي اني عرفت اننا في زمن الجنيه براجل وان المفروض يبقي صحبي قرشي وعمي دراعي وان مش الكل بيحب المصلحه وممكن يفيد وممكن يفيدك بما يرضي الله واللي يعمل كده مره ميكررهاش وبعد ما ياخد ثقتك يسوحك بالبلدي

بجد والله العظيم مش عارف اشكركم ازاي ربنا يحرسكم ويبارك فيكم ويسترها عليكم ويفتحلكم ابواب رزقه

رجعوتلي ثقتي في عز مانا دخلت في مود الحماس والعمل والحركه ودفعه معنويه قي وقت جميل وممكن يخليني اعيد حساباتي

واكدتولي ان فيه ناس كويسه في المجال ده ناس محترمه ونضيفه ومتعلمه
مش كلهم نصابين ومسجلين وطماعين

واكدتولي اللي بقالي سنه ونص بدور عليه وهو ان الموضوع ده ممكن يتعمل بنضافه وبشياكه وبعلم وبتجاريه

انا مبسوط اوي ومتعرفوش ممكن تكوني فدتوني قد ايه

بقالي كام يوم في المنتدي مكنتش اعرف ان فيه موضوع بالروعه ديه وبالسلاسه ديه لاني بيني وبينكم دخلت كذه موضوع حسيت ان الكلام غريب ومجعلص ومعرفتش اهضمه معرفش ليه

الموضوع هنا سهل وميسر وبلغتنا المصريه اللذيذه وفيه معلومات تسوي عدد حروفها ده وبطريقه لذيذه سوال ورده وبكذه طريقه لدرجه ان كل حاجه بتتقال يا عدت عليا في موقف او مشكله او حصادفه لما ابتدي شغلي ان شاء الله

مش عارف ازاي مشفتش الموضوع ده قبل النهارده
وازاي مفكرتش ولا صادفت حكايه المنتديات ديه قبل اليومين دول مع اني شاب نتاوي وبستعين بيه وعندي نت 24 ساعه

والله العظيم ما عارف اشكركم ازاي

وفعلا كل حاجه بميعادها

وقررت اخير اني امشي الدنيا بطريقه تانيه خالص وبمفهوم تاني

اذا تغيرت افكارك تغيرت دنياك
افكاري اتغيرت من مده قريبه ودلوقتي كملتولي المنظومه بافكاركم الثريه بالاضافات

ربنا يقدرني وافيدك ووجودي يببقي ايجابي

اسف فعلا علي الاطاله بس اعذروني

حشتغل في خلال ايام قليله بعد تظبيط الحياه بعد ما اتلغبطت بسبب المستجدات

لكم تحياتي وسلاماتي ودعواتي

والسلام ختام