قديم 11/12/2011, 04:49 AM   رقم المشاركة : ( 69 )
ياسر عرفة 2000
مـهـندس مـحـتـرف

الصورة الرمزية ياسر عرفة 2000

الملف الشخصي
العمـر : 53
الجنـس :  تايجر
الدولـة : كفر الزيــات
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : ياسر عرفة 2000 متميز جدااا ويستاهل التقييمياسر عرفة 2000 متميز جدااا ويستاهل التقييمياسر عرفة 2000 متميز جدااا ويستاهل التقييمياسر عرفة 2000 متميز جدااا ويستاهل التقييمياسر عرفة 2000 متميز جدااا ويستاهل التقييمياسر عرفة 2000 متميز جدااا ويستاهل التقييمياسر عرفة 2000 متميز جدااا ويستاهل التقييمياسر عرفة 2000 متميز جدااا ويستاهل التقييمياسر عرفة 2000 متميز جدااا ويستاهل التقييمياسر عرفة 2000 متميز جدااا ويستاهل التقييمياسر عرفة 2000 متميز جدااا ويستاهل التقييم

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

ياسر عرفة 2000 غير متصل

افتراضي رد: واخيرا مفاجاة المنتدى من محمود حشيش تعديل اى ريسيفر الى دونجل والعكس 100 مرة ولا يهمك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smartsat0777 مشاهدة المشاركة
اخى الفاضل احنا هنا مش فى مسابقه مين اللى عمل الموضوع الاول
واخى الفاضل انا اقسمت بالله ان انا لم اقوم بنقل الموضوع من احد او من منتدى اخر ولم اقرأه عنه من قبل وانا عملت الموضوع ده عن تجربه شخصية وقمت بعمله فى المنتدى حتى تعم الفائده واللى ميعرفشى يعرف ولتانى مره والله انا على استعداد ان انا اواجه اى شخص يقول ان انا اخذت الموضوع ده منه ووالله يا اخى انا لم انقل الموضوع ده من اى منتدى او شخص اخر وانما عن تجربه شخصية وياريت بلاش كل شويه حد يقولى ان انا عملت الموضوع ده من قبلك بكتييير اللى يعمل يعمل انا بعمل اللى انا عارفه علشان اللى مش عارف يعرف
وانت زعلان ليه يا اخى اكيد انت عارف المنتدى خش وشوف مواضيعى فيه والمية تكدب الغطاس

وبعدين فعلا هى مش مسابقة ولا حاجة بدليل ان الموضوع اسف يعنى مش مهم ليه عشان

حضرتك عملته بعد الدونجل ما عمل مشاكل وكل يوم بسوفت انما انا رفعته من سنة حتى لو انت

كنت عارفه الاول فأنت احتفظت به لنفسك انما انا عرضته على الاعضاء وبعدين انا قلت انه ينفع

مش ماينفعشى بدليل كذا وكذا وبعدين حنروح بعيد ليه اسأل الاستاذ احمد سمير مين اول واحد

عملها على مستوى المنتديات بس للاسف مرفعتهاش فى المهندسين ويا سيدى انا ولا انت ايه

كلنا بنكمل بعض