قديم 17/3/2010, 01:21 PM   رقم المشاركة : ( 8 )
batistawwe
Banned

الملف الشخصي
العمـر : 39
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : batistawwe يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

batistawwe غير متصل

افتراضي رد: كلمات من القلب اهديها لكم يا اجمل الاصدقة بكل الحب بكل التقدير انا احبكم

الادارة دى عايزة ايه بالظبط من الاعضاء...حرب و حربنا كتير فى سبيل انشاء سيرفر مجانى.. يعنى نموت نفسنا علشان خاطر الادارة تعمل سيرفر مجانى زى باقى المنتديات التى هى افل اقصد كانت اقل مننا بس الان هى الاحسن الافضل بسبب سيرفر مجانى ترضى به الاعضاء قدام او جداد و الاعضاء كل يوم بيزيدوا و السيرفرات كل يوم بتبقى اخلى و كلنا نعرف المنتدى العظيم اللى بيطبق الكلام ده علشان يزيد من تشاط اعضائه و احنا هنا فى المهندسين العرب حطين ايدنا على خدنا كل يوم نحايل فى الادارة الكريمة علشان تعمل سيرفر مجانى و الله انا عارف انها دلوقتى تهتم اكثر بالسيرفر المدفوع .........ماشى انا معاكم طيب العضو البسيط يعمل ايه يولع فى نفسه و لا ايه .....اكثر من ايام و اسابيع و شهور و نخن نتحايل على معاليكم ان تنشؤا سيرفر مجانى الى درجة اننا هنبوس الايادى و الرجول .....لا بقه دا انا اروح اشترك فى منتدى بيقدر حتى الاعضاء الجدد و يحفزهم و انا و الله العظيم فى المنتدى اللى انتو عارفينه انا واخد يوزر مجانى لعمل بسيط قمت به فى هذا المنتدى ممش 500موضوع و لا 300 رد و لا والله انا عملت 5 مواضيع بالظبط و حصلت على يوزر شغال عندى من اسبوع لم يقف لحظة.......لذا ادعو المنتدى ده بالتسريع فى انشاء السيرفر المجانى قبل ما كثير من ااعضاء يقل نشاطهم لعدم وجود ما يشجهم و بالتالى تتطفش الاعصاء فبالتالى الادارة تعد تنش دبان فى الاخر و تقول يا ريت اللى جرى ما كان