قديم 9/11/2008, 04:04 PM   رقم المشاركة : ( 6 )
احمدسعد
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية احمدسعد

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : احمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لها

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

احمدسعد غير متصل

Lightbulb رد: انا عضو جديد...........ارجو الرد على سوالى الاول بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lovestory مشاهدة المشاركة

لو سمحت انا عندى طبق ecc القديمممم 160 سم متحرك.لكن لاسف مش بيجيب اقمار معينة مثلا الهسباسات....انا جبت مهندس صيانة ظبطوة تقريبا يعنى...لكن تانى يوم على طوووول علق تانى ومش بييجيب الهسباسات....ماذا افعل.....انا كنت بنزل علية زيت او شحم........علشان قولت دة ممكن ينفع؟؟اية الحل....انا خايف انا افكة .مش اعرف اركبة تانى ... .ارجو الرد؟؟وشكررررررا

أخى بعد ازن اساتذتى الكرام الطبق 160ecc ليس بأستطاعته استقرار اشارة الهسبا او الاسترا الالمانى عليه بسبب صغر قطر الطبق فلكى تشاهد بعض باقات هذه الاقمار واستقرار الاشارة عليها نوعا ما ابدأ بطبق برفكس 180