المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   قسم مشاكل وحلول منتدي كروت الستلايت (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=273)
-   -   اين تباع كروت tevii فى المنصوره (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=618431)

hessien zaghlou 27/4/2013 01:33 AM

اين تباع كروت tevii فى المنصوره

ابوس ايديكوا يا جماعه عاوز اعرف الكروت دى بتتباع فين فى المنصوره عشان انا تعبت بجد ومش لاقى حل
انا معايا 350 وعاوز كارت حلو ومفيش غير tevii 660 ومش عارف اجيبه منين
ابوووووووووووووووووووس ايديكوا واحد واحد حد يرد عليا

power_man16 27/4/2013 02:03 AM

رد: اين تباع كروت tevii فى المنصوره

ممكن تسأل فى مولات الكمبيوتر ان وجدت او محلات الكمبيوتر بالمنصوره وهم ممكن يفيدونك

hessien zaghlou 27/4/2013 02:05 AM

معندهمش غير كروت السكاى ستار وال كى ورلد ودول ياأما غاليين اوى يأما تعبانين
طب هو موقع نفسك دوت كوم مضمون ؟؟

power_man16 27/4/2013 04:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hessien zaghlou (المشاركة 4081974)
معندهمش غير كروت السكاى ستار وال كى ورلد ودول ياأما غاليين اوى يأما تعبانين
طب هو موقع نفسك دوت كوم مضمون ؟؟

كارت السكاى ستار اتش دى من اقوى وافضل كروت الستالايت بلا مناذع وهذا من واقع اطلاعى على مشاركات اصحاب هذا الكارت وهناك مواقع مضمونه على النت لانك بتدفع بالفيزه نت وان لم يوفر لك الموقع طلبك فانه بمجرد ان تقدم شكواك والتحقق من صحتها فانه سيوضع على البلاك ليست وهذا بالطبع ليس فى صالحه ولكنى ليست لدى درايه كافيه عن موقع دوت كوم

fawaz73 9/5/2013 04:02 PM

VisionPlus VP3000 DVB-S-S2 PCI Card

كارت جديد وسعره معقول حوالى 290 جنيه...

power_man16 22/5/2013 11:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fawaz73 (المشاركة 4088220)
visionplus vp3000 dvb-s-s2 pci card

كارت جديد وسعره معقول حوالى 290 جنيه...

هل جربت هذا الكارت اخى الغالى فان كان لديك وتستخدمه وجربته فعلا
اعطنى فكره هل القنوات الاتش دى يتم عرض صورتها بثبات ولا متقطعه اذا تكرمت الافاده
ولك اعطر التحيات

ares1973 24/5/2013 11:34 PM

اخي الكريم انا من المنصوره ومن شهرين تقريبا نزلت اشتري كارت تي في اتش دي ودوخت في مولات الكمبيوترفي شارع جيهان والجلاء ولم اجده واشتريته من موقع نفسك ووصل لي خلال 4 ايام ب290 ج شامل مصاريف الشحن وهو كارت جميل جدا انصحك بشراءه من هذا الموقع والدفع عند الاستلام

power_man16 30/5/2013 01:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ares1973 (المشاركة 4096064)
اخي الكريم انا من المنصوره ومن شهرين تقريبا نزلت اشتري كارت تي في اتش دي ودوخت في مولات الكمبيوترفي شارع جيهان والجلاء ولم اجده واشتريته من موقع نفسك ووصل لي خلال 4 ايام ب290 ج شامل مصاريف الشحن وهو كارت جميل جدا انصحك بشراءه من هذا الموقع والدفع عند الاستلام

ما اسم الكارت الذى اشتريته اخى الغالى لانى بصراحه خدعت فى الكارت تيفايا 464 لانى اشتريت واحد عمل لمدة 6 شهور وعطل وتم استبداله بواحد اخر جديد واستمر معى حوالى شهرين وهو الاخر عطل واننى لسه فى الضمان بس زهقت من هذا الكارت واريد التعرف على امكانيات الكارت الفيجن بلس 3000 وان كنت فى الحقيقه اميل الى شراء الكارت سكاى ستار اتش دى من واقع ما اقرأه من مجربين هذا الكارت بيتشكروا فيه كتير خاصه الالمانى الصنع

الساعة الآن 11:18 AM