المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   قسم السوفت وير لاجهزه كيوماكس (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   موضوع مهم جدا جدا ارجو من جميع اخوانى الاعضاء الدخول قبل طلب اسوفت او ملف قنوات او حل لمشكلة (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=364521)

زكريا شوشة 24/2/2010 11:45 PM

موضوع مهم جدا جدا ارجو من جميع اخوانى الاعضاء الدخول قبل طلب اسوفت او ملف قنوات او حل لمشكلة

السلام عليكم اخوانى جميعا
ارجو من جميع الاعضاء قبل السؤال عن اى شئ
ازا كان سوفت وير او ملفات قنوات او حلول لاى مشاكل خاصة بالقسم
ان يكتبو نوع الجهاز والموديل وايضا البيانات الداخلية للجهاز اى معلومات الجهاز
وزلك لسرعة الررد من السادة المشرفين عندما تكون البيانات موجودة اسهل واسرع طريقة لارسال كل ما نحتاج الية
وايضا توفيرا للوقت والجهد الزى يقوم بية اساتزتنا الافاضل
وحتى لا يمتلئ القسم بكثرة الطلبات للاعضاء ويكون القسم منظم ومرتب
تقبلوا تحياتى

محمد فؤاد 24/2/2010 11:52 PM

رد: موضوع مهم جدا جدا ارجو من جميع اخوانى الاعضاء الدخول قبل طلب اسوفت او ملف قنوات او حل لمشكلة

شكرا لك أخى زكريا
والمشكله العضو بيستسهل وممكن يكون السوفت امامه
وكل السوفتات بالمثبتات

atef deeb ahmed 24/2/2010 11:55 PM

رد: موضوع مهم جدا جدا ارجو من جميع اخوانى الاعضاء الدخول قبل طلب اسوفت او ملف قنوات او حل لمشكلة

مشكككككورين

ebrahem111 24/2/2010 11:56 PM

مشكور اخي مشركه
قيمه ومفيده ويريت
نتبعها كلنه هنوفر
مجهود ووكت ونترك
المجال الي اخرين
لديهم مشاكل

وتقبلو تحياتي

:mohndsen::mohndsen2:mohndsen6

زكريا شوشة 25/2/2010 12:00 AM

الف شكر ليك استازى الفضل محمد باشا فؤاد
ارجو من اخوانى الاستجابة والالتزام بزلك

king_arion 25/2/2010 04:05 AM

بارك الله فيك أخي الكريم

تقبل مروري

أخوك م/حسام

@@@حصرياً@@@ علي جميع المنتديات بالفم المليان إليكم الاصدار الجديد من برنامج Arabic Arion Converter v3.4 للكتابة باللغة العربية في قوائم باتشات أجهزة الاريون

:mohndsen: :mohndsen: :mohndsen: :mohndsen: :mohndsen: :mohndsen: :mohndsen:

زكريا شوشة 25/2/2010 04:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة king_arion (المشاركة 2605595)

شكرا لك اخى الغالى حسام

رمضان غالي 25/2/2010 09:33 AM

شكرااا لك اخى

محمدهنيدى 25/2/2010 03:09 PM

مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررر

خالداحمد 25/2/2010 03:35 PM

شكرا لك أخى

hassan_11176 25/2/2010 10:01 PM

كلام سليم الله ينور عليك

تناكة55 25/2/2010 10:34 PM

شكرا على الموضوع بس انا بقول ان فى ناس ما عندها فكره او معلوماتها بسيطه مش انها بتستسهل ولا حاجه
وانا من الناس الا معلوماتها ضعيفه
وشكرا ليك ولجميع الاستاذه وانا عرف وجميع الاعضلء انكم بتتعبو
جزالكم الله عنى وعن جميع الاعضاء كل خير
اخوكم المتواضع احمد

mando_said 26/2/2010 11:54 AM

مشكورين جميعااااااااااااااااااااااااااااا

جمعه الديسطي 26/2/2010 12:16 PM

شكر لك اخي

محمدالبياع2 26/2/2010 12:42 PM

شكرا للمتابعة

الساعة الآن 11:28 AM