المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   سوفت وير وباتشات ستارسات (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=289)
-   -   ارجو من الاخوه جميعا الاتحاد وليكن لنا موقف من المووور سات (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=252803)

احمد شحات 10/5/2009 04:19 PM

ارجو من الاخوه جميعا الاتحاد وليكن لنا موقف من المووور سات

ارجومنكم اخوانى جميعا مالكى كارت الابرا ان نتحذ ونأخذ موقف من هذا الفريق الذى يستهين بنا وللعلم ان المثل يقول التكرار ????????????? ومع ذلك هم لايتعلموا اوبلاصح لايهتموا
ونعلم انهم يخططون الان للدنقل واشياء اخرى جديده فى المستقبل القريب ونحن نروج لهم منتجاتهم
وحان الوقت لنعلن حمله قويه لمحاربه منتجاتهم ماداموالايحترمون عقولنا واعتقد لو قمنا جميعا بحمله ضدهم سوف تتغير سياستهم فأرجومن اخوانى جميعا المشاركه

hassansat2009 10/5/2009 04:28 PM

رد: ارجو من الاخوه جميعا الاتحاد وليكن لنا موقف من المووور سات

الله ينور عليك اخى احمد
بس انا شايف الموضوع عادى وبعدين المفرض الكارت كان وقف بدايتن من شهر 5
ولكن الكارت مذال شغال والمورسات ما الاشركة دعاية
والكارت مش اشترك شرعى وعلي كل متضرر من المورسات ميخدش الكارت ويشترك رسمى

elkingmido 10/5/2009 04:29 PM

لماذا كل هذه الثورة يا اخ احمد كل ده علشان انقطاع الشوتايم اثناء المباريات الهامة والله دى ضريبة المشاهدة الغير مشروعة وعمرنا ما حنتساوى بالمشتركين الشرعيين وبعدين شبكة الشوتايم بتختار ايام المباريات الهامة وبتقوم بتغيير ال pmk وهذا بيحتاج ساعات من المورسات حتى يستخرجوا ال pmk الجديد وبعدين حملة مقاطعة ايه اهدى شوية كده ده بدل ما نشكرهم انهم خلونا نشاهد باقات عمرنا ما كنا نحلم نشوفها بالثمن البسيط ده والله هما لو فتحوا لينا باقة واحدة بس على الكارت وهى الشوتايم سنكون ايضا كسبانين بجد كتر خير المورسات على الى عملوه والى لسه حيعملوه احنا اصلا ما دفعناش كتير علشان ننتظر منهم الكثير

احمد شحات 10/5/2009 04:35 PM

ياخى الهدف من الموضوع ان يعلموا اننا كمستهلكين لمنتجاتهم يمكن ان يكون لنا موقف
فلو لاحظت ان الانقطاع متكرر فلمفترض ان يعملو حساب لذلك وايضا عند انقطاع الايه ارتى الاسبوع الماضى مع دورى ابطال اوربا كان السوفت موجود وجهاز وام يظهروه الا بعد انتهاء المباره كما وضح من تاريخ السوفت
فلما لا نأخذ موقف مجمع حتى تصل لهم رسالتنا

boosamigo 10/5/2009 04:38 PM

المقاطعة عندما نشارك شرعى اما غير ذلك فالأمر بيد الشخص يشترى بضاعه ارخص يتحمل تبعاتها!!!!!!!!!!!!!

summy 10/5/2009 07:34 PM

انت وحدك قاطعهم وبيع جهازك وروح اشتري كارت شرعي لهذه الباقات واحنا دائما نشكر المورسات على عملهم الجيد

جمال الشرقاوى 10/5/2009 07:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassansat2009 (المشاركة 1807147)
الله ينور عليك اخى احمد
بس انا شايف الموضوع عادى وبعدين المفرض الكارت كان وقف بدايتن من شهر 5
ولكن الكارت مذال شغال والمورسات ما الاشركة دعاية
والكارت مش اشترك شرعى وعلي كل متضرر من المورسات ميخدش الكارت ويشترك رسمى

الله يفتح عليك كلمتين خلاصة الموضوع وبعدين خلاص اشترينا الكارت :moha99:

alsbagh70 10/5/2009 07:42 PM

الله ينور عليك اخى احمد

عوض كحيل 10/5/2009 07:46 PM

المقاطعه يجب أن تكون للكروت الشرعيه باهظة الثمن ..والتى هى فوق طاقة الفقراء أمثالنا كان الله فى عوننا نشاهد بجرعات تحدد بالتقسيط المريح بقدر أمكاناتنا الماديه المتواضعه مقارنة بالكروت الشرعيه الرسميه ..اما كروتنا فهى رسميه غير شرعيه........

elkingmido 10/5/2009 07:50 PM

والله يا اخ احمد رغم كل ما يحدث من انقطاعات على الكارت وخصوصا اوقات المباريات الهامة الا انى لسه شارى جهاز وكارت تانى من كام يوم لانى شايف ان اجهزة المورسات وكرتهم الابرا كدابرا هما الافضل حاليا وستستغرب حينما اقول لك انها فى وجهة نظرى المتواضعة افضل من الدريم بوكس لان الدريم بوكس يحتاج الى اشتراك dsl و اشتراك سيرفر يعنى حوالى 130 جنيه شهريا اما اجهزة المورسات بالكارت لا يتعدى ثمنها 400 جنية ولا تحتاج اشتراك نت ولا سيرفر يكفيك عندما تفصل القنوات ان تاخذ الكارت لاى صديق او اى محل لتحدثه ولو كنت من اصحاب اجهزة المعالج زيتا انزل اى سيبرنت حمل التحديث على فلاش ديسك ونزله للجهاز اذن بدون ادنى شك اجهزة المورسات هى رقم واحد الان ومن يرى غير ذلك يحتفظ برايه لنفسه

aburaian3 11/5/2009 12:26 AM

يا اخي الانقطاعات مش من الشركة بل من الارتي والشوتايم هم البغيرو التشفير وكتر الف خير المورسات في
كسر التشفير

aburaian3 11/5/2009 12:29 AM

المقاطعه يجب أن تكون للكروت الشرعيه باهظة الثمن
انت الظاهر عميل للارتي والشوتايم عايز تعمل فتنة ....ها..ها..ها..هاي

ايهاب تاج 11/5/2009 01:09 AM

اخى الحبيب ايه ذنب المورسات كل اللى بيعمله المورسات انه بيجيب السوفت علشان يفتح لك القنوات فله جزيل الشكر اما انقطاع القنوات فهو من اصحاب الشركات علشان يحافظوا على اموالهم انسى ياأخ هاتفضل لعبه القط والفار واللى مش عاجبه يرحل شكرا لكل رجاله المهندسين العرب ........

mr_THEGAME_2009 11/5/2009 01:41 AM

لا تعليق اخواااااانى نحن قلى نتحمل كل شىء وادى اله وادى حكمته واحنا قلى رحنا رمنى نفسنى فى منتجاتهم فنحمل مسؤلية ذلك

fat_mohamed 11/5/2009 02:15 AM

انا لست معك اخي في هاذا الكرت مقرصن هذه القرصنة اشتري كرت رسمي

رغم الكرت مازلت لحد الان لها دعم والنهاية اظن قريبة ودخول عالم جديد وتقنية جديدة والكل اشهار في اشهار واعرف ان الكروت الرسمية باهضة الثمن لاكن لاتوجد انقطاعات وهي له مدة زمنية معينة ورسمية وليست مثل الكروت الاخرى المقرصنة ولاتستطيع ان تقول نقاطع بظائعهم هم استفدو كثيرا واصبحو اثرياء حتى ان توقف الدعم كليا لاكن هاذا حال الدنيا المزيد المزيد وهناك
عدة فرق عمل تتقاسم هذه الاموال فصبرا جميلا وممكن ستظهر امور جديدة...
وسأوافيكم بها وانا صراحة من محبي القنوات الهادفة فقط ولانريد تلك القنوات ال*****ة التي يروجونها وانا من معارضيها وطرحت موضوع في منتدى مورسات وساتغيت بخصوص هاذا نحن مسلمين والدين الاسلامي يحرم الشفرات او تحديثات او حتى القرصنة بصراحة ليس لنا الحق في ذلك
تحياتي

الساعة الآن 03:29 AM