المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   أجهزه الكيوماكس المحوله للدنجل (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=680)
-   -   مشاركه خاصه بمتابعة الاجهزة المحوله لدونجل على الاقمار ( w3 و هيلاسات ) يرجى الالتزام (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=450560)

ايمن شكر 12/5/2011 09:13 PM

رد: مشاركه خاصه بمتابعه حاله الاجهزه المحوله لدنجل --- أى مشاركه مشابهه سيتم حذفها----

لو سمحتم يا اخواني انا عندي دنجل هيروشيما انامش عارف الفلاشة بتاعته من القديمة ولا من الجديده الريسيفر محول للمبه حمراء فقط ومكتوب

microBox Original

Twin P v1.67 / L1.08

ارجوا المساعدة منكم لكي يعمل

ايمن شكر 12/5/2011 10:37 PM

رد: مشاركه خاصه بمتابعه حاله الاجهزه المحوله لدنجل --- أى مشاركه مشابهه سيتم حذفها----

ريسيفر الهيروشيما المحول الى دنجل راكب على ترومان 150 اكس الترا

samysayeed 12/5/2011 11:32 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زكريا شوشة
يا اخى تابع الشرح مرة اخرى
اول شئ افصل كبل الاشارة من الدنجل نهائى خالص
واعمل ارث
وحمل الفلاشة
بعد تحميل الفلاشة اطفى الدنجل من البور الخلفى واقفل اللودر
ووصل الدنجل بالتلفزيون
وشغل الدنجل
هيظهر على التلفزيون خلفية الدنجل
اضغط من ريموت الهيروشيماعلى زر منيو فى وش الدنجل
هيجيب معاك صفحة فيها ثلاث سطور
هتنزل بالريموت بالسهم لاسفل وتقف على السطر الثالث
هتلاقى مكتوب فية w3
هتغير من السهم يمين اللى هو تعلية الصوت لحد ما تقف على كلمة w3_2
هتسيبة واقف على كدة وشيل كبل الاديو وفيديو من الدنجل
ووصل الدنجل بالرسيفر المشاهدة بكبل السوفت
ووصل بل الاشارة بتاع يوتلسات 3 بالدنجل
واقف على اى قناة مثل افلام 1 شوية وهيفتح معاك ان شاء الله

كل هذا عملتة ومع ذللك جايب

twin p /v 1.67/ L 1.11
هل هذا يؤثر علية
ما هو الحل
هيروشيما الحمر لمبة ونقطتين فيرجن واحد الجديد معدل ( فلاشة قديمة)
ونفذت كل خطوات م/ زكريا وفعلا دخلت علي اوبشن الدنجل
وعدلت الي w3-2
بس لقيت اخر سطر twin p /v 1.67/ L 1.11
وليست L1.06
انا عملت ايرث10مرات
اخى و مشتغلش
لقيت اخر سطر twin p /v 1.67/ L 1.11
وليست L1.06
انا خلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالاتعبت

tlat2009 13/5/2011 02:05 AM

يعمل الان اخوانى بتاريخ اللحظه يوجد تقطيع نقطتين ولمبه

samysayeed 13/5/2011 01:08 PM

مشكور اخى

هو يعمل الان بس فى تقطيع كثير
مشكور اخى

هو يعمل الان بس فى تقطيع كثير
وهناك باقات لم تعمل على الوت بيرد

ايمن شكر 13/5/2011 04:02 PM

يا اخواني ريسيفر الهيروشيما المحول الى دنجل اللي عندي لا يقبل لودر الجي اكس اما بالنسبة للودر المدمج بالسوفت يقبله تمام وانا عاوز اعمل ايرث للفلاشه ولاكن الدنجل لا يقبل فما هو الحل؟

fathy_232406 13/5/2011 09:20 PM

الفلاشه القديمه تعمل الان عندى

أحمدأبوعادل 14/5/2011 12:51 PM

هل فيه حل لاجهزه القديمه من دون ريموت

ايمن شكر 14/5/2011 03:37 PM

الفلاشات القديمة تعمل على انه اصدار

محمدابوحسن 14/5/2011 10:01 PM

ريسيفر الهيروشيما المحول الى دنجل مشى شغل

fathy_232406 15/5/2011 07:19 PM

الفلاشات القديمه تعمل الان

أحمدأبوعادل 15/5/2011 10:29 PM

على أى اصدار تعمل الفلاشات القديمه

احمددش11 16/5/2011 10:00 AM

الفلاشة القديمة شغالة ولا لا اصل مش شغالة عندي الان الساعة العاشرة صباحا ارجو الرد ضروري

السيد فتحى 16/5/2011 03:39 PM

الفلاشه الجديده تعمل على الاصدار 171

Sopky_2020 16/5/2011 03:46 PM

على أى اصدار تعمل الفلاشات القديمه

الساعة الآن 05:44 PM