المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   اهم مواضيع والشروحات المصورة لمنتدى الشيرنج والسيرفرات (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=264)
-   -   انفراد : تشغيل برنامج الشيرماكس على البروج دى فى بى (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=29945)

power_man16 28/2/2007 01:10 PM

رد: انفراد : تشغيل برنامج الشيرماكس على البروج دى فى بى

كله تمام بس فعلا منين ح نجيب معلومات سيرفر المهندسين اللى اتكلمت عنه لك تحياتى

naif2255 2/3/2007 12:28 AM

مشكور على المجهود وفعلا سيرفر المهندسين العرب احلا سيرفر

رامي فوزي 2/3/2007 09:35 PM

شكرا لك اخي الله يعطيك لعافية عمل رائع

western 5/3/2007 04:42 PM

ne fonnctionne pas

rfeeq 7/3/2007 12:05 PM

اخي بعد ان نستب الشير ماكس ونكمل ايه الي حيحصل يعني حينفتح لنه سيرفر ولا لازم تسجيل لاني لا اعرف شيء في الاتشتراك ولا كيفيه الاشتراك في السيرفرات طيب ازاي ممكن نشارك بسيرفر المهندسين العرب يعني لو كاننت المشاركه في سيرفرالمهندسين العرب متوقفه او مستحيله اذا ماداعي هذا البرنامج او ما الداعي لتنزيله ارجو الرد والمساعده وشويه شويه علينه يعني حبه حبه

rfeeq 7/3/2007 12:07 PM

اخي بعد ان نستب الشير ماكس ونكمل ايه الي حيحصل يعني حينفتح لنه سيرفر ولا لازم تسجيل لاني لا اعرف شيء في الاتشتراك ولا كيفيه الاشتراك في السيرفرات طيب ازاي ممكن نشارك بسيرفر المهندسين العرب يعني لو كاننت المشاركه في سيرفرالمهندسين العرب متوقفه او مستحيله اذا ماداعي هذا البرنامج او ما الداعي لتنزيله ارجو الرد والمساعده وشويه شويه علينه يعني حبه حبه وانه اضفت طلب للمشاركه في السيرفر ولم يصل الرد

rfeeq 7/3/2007 12:17 PM

اخي بعد ان نستب الشير ماكس ونكمل ايه الي حيحصل يعني حينفتح لنه سيرفر ولا لازم تسجيل لاني لا اعرف شيء في الاتشتراك ولا كيفيه الاشتراك في السيرفرات طيب ازاي ممكن نشارك بسيرفر المهندسين العرب يعني لو كاننت المشاركه في سيرفرالمهندسين العرب متوقفه او مستحيله اذا ماداعي هذا البرنامج او ما الداعي لتنزيله ارجو الرد والمساعده وشويه شويه علينه يعني حبه حبه وانه اضفت طلب للمشاركه في السيرفر ولم يصل الرد ياريت والله

rfeeq 7/3/2007 12:17 PM

اخي بعد ان نستب الشير ماكس ونكمل ايه الي حيحصل يعني حينفتح لنه سيرفر ولا لازم تسجيل لاني لا اعرف شيء في الاتشتراك ولا كيفيه الاشتراك في السيرفرات طيب ازاي ممكن نشارك بسيرفر المهندسين العرب يعني لو كاننت المشاركه في سيرفرالمهندسين العرب متوقفه او مستحيله اذا ماداعي هذا البرنامج او ما الداعي لتنزيله ارجو الرد والمساعده وشويه شويه علينه يعني حبه حبه وانه اضفت طلب للمشاركه في السيرفر ولم يصل الرد

rfeeq 7/3/2007 12:18 PM

اخي بعد ان نستب الشير ماكس ونكمل ايه الي حيحصل يعني حينفتح لنه سيرفر ولا لازم تسجيل لاني لا اعرف شيء في الاتشتراك ولا كيفيه الاشتراك في السيرفرات طيب ازاي ممكن نشارك بسيرفر المهندسين العرب يعني لو كاننت المشاركه في سيرفرالمهندسين العرب متوقفه او مستحيله اذا ماداعي هذا البرنامج او ما الداعي لتنزيله ارجو الرد والمساعده وشويه شويه علينه يعني حبه حبه وانه اضفت طلب للمشاركه في السيرفر ولم يصل الرد ممكن احصل على اشتراك

rfeeq 7/3/2007 12:19 PM

اخي بعد ان نستب الشير ماكس ونكمل ايه الي حيحصل يعني حينفتح لنه سيرفر ولا لازم تسجيل لاني لا اعرف شيء في الاتشتراك ولا كيفيه الاشتراك في السيرفرات طيب ازاي ممكن نشارك بسيرفر المهندسين العرب يعني لو كاننت المشاركه في سيرفرالمهندسين العرب متوقفه او مستحيله اذا ماداعي هذا البرنامج او ما الداعي لتنزيله ارجو الرد والمساعده وشويه شويه علينه يعني حبه حبه وانه اضفت طلب للمشاركه في السيرفر ولم يصل الرد ياريت اشتراك

rfeeq 7/3/2007 12:21 PM

اخي بعد ان نستب الشير ماكس ونكمل ايه الي حيحصل يعني حينفتح لنه سيرفر ولا لازم تسجيل لاني لا اعرف شيء في الاتشتراك ولا كيفيه الاشتراك في السيرفرات طيب ازاي ممكن نشارك بسيرفر المهندسين العرب يعني لو كاننت المشاركه في سيرفرالمهندسين العرب متوقفه او مستحيله اذا ماداعي هذا البرنامج او ما الداعي لتنزيله ارجو الرد والمساعده وشويه شويه علينه يعني حبه حبه وانه اضفت طلب للمشاركه في السيرفر ولم يصل الرد ياريت اشتراك تكفون

rfeeq 7/3/2007 12:21 PM

اخي بعد ان نستب الشير ماكس ونكمل ايه الي حيحصل يعني حينفتح لنه سيرفر ولا لازم تسجيل لاني لا اعرف شيء في الاتشتراك ولا كيفيه الاشتراك في السيرفرات طيب ازاي ممكن نشارك بسيرفر المهندسين العرب يعني لو كاننت المشاركه في سيرفرالمهندسين العرب متوقفه او مستحيله اذا ماداعي هذا البرنامج او ما الداعي لتنزيله ارجو الرد والمساعده وشويه شويه علينه يعني حبه حبه وانه اضفت طلب للمشاركه في السيرفر ولم يصل الرد ياريت اشتراك اكون وايد ممنون

rfeeq 7/3/2007 12:26 PM

اخي بعد ان نستب الشير ماكس ونكمل ايه الي حيحصل يعني حينفتح لنه سيرفر ولا لازم تسجيل لاني لا اعرف شيء في الاتشتراك ولا كيفيه الاشتراك في السيرفرات طيب ازاي ممكن نشارك بسيرفر المهندسين العرب يعني لو كاننت المشاركه في سيرفرالمهندسين العرب متوقفه او مستحيله اذا ماداعي هذا البرنامج او ما الداعي لتنزيله ارجو الرد والمساعده وشويه شويه علينه يعني حبه حبه وانه اضفت طلب للمشاركه في السيرفر ولم يصل الرد ياريت اشتراك ياحبيبي

rfeeq 7/3/2007 12:27 PM

اخي بعد ان نستب الشير ماكس ونكمل ايه الي حيحصل يعني حينفتح لنه سيرفر ولا لازم تسجيل لاني لا اعرف شيء في الاتشتراك ولا كيفيه الاشتراك في السيرفرات طيب ازاي ممكن نشارك بسيرفر المهندسين العرب يعني لو كاننت المشاركه في سيرفرالمهندسين العرب متوقفه او مستحيله اذا ماداعي هذا البرنامج او ما الداعي لتنزيله ارجو الرد والمساعده وشويه شويه علينه يعني حبه حبه وانه اضفت طلب للمشاركه في السيرفر ولم يصل الرد ياريت اشتراك لا تنسه الاشتراك

rfeeq 7/3/2007 12:28 PM

اخي بعد ان نستب الشير ماكس ونكمل ايه الي حيحصل يعني حينفتح لنه سيرفر ولا لازم تسجيل لاني لا اعرف شيء في الاتشتراك ولا كيفيه الاشتراك في السيرفرات طيب ازاي ممكن نشارك بسيرفر المهندسين العرب يعني لو كاننت المشاركه في سيرفرالمهندسين العرب متوقفه او مستحيله اذا ماداعي هذا البرنامج او ما الداعي لتنزيله ارجو الرد والمساعده وشويه شويه علينه يعني حبه حبه وانه اضفت طلب للمشاركه في السيرفر ولم يصل الرد ياريت اشتراك الله ينصرك

الساعة الآن 01:07 AM