المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   منتدى الدناجل العام (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=656)
-   -   الى الاستاذ /tamerstar81 ال بيحزر من برنامج Dz TWINP & SSSP ارجو الدحول وافحص البرنامج المرفق (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=482022)

ابو مروة 17/3/2011 12:39 PM

رد: الى الاستاذ /tamerstar81 ال بيحزر من برنامج Dz TWINP & SSSP ارجو الدحول وافحص البرنامج المرفق

الملف تمام مفيش فية اى فيروسات تسلم يا غالى

امام احمد 17/3/2011 12:45 PM

رد: الى الاستاذ /tamerstar81 ال بيحزر من برنامج Dz TWINP & SSSP ارجو الدحول وافحص البرنامج المرفق

ههههههههههههههههههههههههههه

والله مش عارف اضحك ولا اية اغلب الناس بتقول مفيش وقلة بتقول فية وعلى فكرة انا رفعتة على منتديات اخرة مفيش غير المهندسين ال بيقولو كدة وعمالقة هناك مقلوش زى الاعضاء يعنى جهازى مش مخلى الروابط تشتغل علشان فية فيروس عجبى
اولا يغالى احب اعرفك بقى وانا مكنتش عايز اقول الاخوة ال بيقولو فية فيرس همة ال انوقف حالهة من بيع دناجل سواء لديهة محلات وايشتغلة فيها او فنيين تركيب ستاليتودناجل لا الموضوع دة وقف حالهم وانا لا اخاف احد وعندى استعداد اواجة اى شخص انا من بنها ولو حد عايز يواجهنى انا مستعد اوصلة ولو ينفع اضع الاميل كنت حطيتة او تليفونى هل من مواجة وانا عارف انكم منغاظين من البرنامج لانة يعمل احسن من الدنجل واسالو الاستاذ اشرف حربى

MEXiCO 17/3/2011 12:52 PM

وعجبى ياماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

عبدالحليم جاد 17/3/2011 01:01 PM

يا غالى البرنامج واقف

tamerstar81 17/3/2011 01:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امام احمد (المشاركة 3378928)
ههههههههههههههههههههههههههه

والله مش عارف اضحك ولا اية اغلب الناس بتقول مفيش وقلة بتقول فية وعلى فكرة انا رفعتة على منتديات اخرة مفيش غير المهندسين ال بيقولو كدة وعمالقة هناك مقلوش زى الاعضاء يعنى جهازى مش مخلى الروابط تشتغل علشان فية فيروس عجبى
اولا يغالى احب اعرفك بقى وانا مكنتش عايز اقول الاخوة ال بيقولو فية فيرس همة ال انوقف حالهة من بيع دناجل سواء لديهة محلات وايشتغلة فيها او فنيين تركيب ستاليتودناجل لا الموضوع دة وقف حالهم وانا لا اخاف احد وعندى استعداد اواجة اى شخص انا من بنها ولو حد عايز يواجهنى انا مستعد اوصلة ولو ينفع اضع الاميل كنت حطيتة او تليفونى هل من مواجة وانا عارف انكم منغاظين من البرنامج لانة يعمل احسن من الدنجل واسالو الاستاذ اشرف حربى

اتقى الله ولا تتكلم واى كلام وخلاص حرام عليك والله اناولا بتع دنجل ولا غيره بس كنت بستعمل برنامج abox اللى حضرتك بتنزله وكنت بشكر فيك لكن المردى فيرس **** يعنى ازى الاداره بتعت المنتدا سيبنك لغيت دلوقتى والناس اللى ميعرفوش يعنى ايه **** بتحمل وبتعمل اسكان على البرنامج وبيطلع غيرمفيرس معندهمش خبرا علشان يفهم يعنى ايه فيرس مشفر من القيم المكشوفه علشان كدا بقول لحدرتك بطل تتكلم فى حاجه انت بجد ربنا هيحسبك على كل اللى انت عملتو فى اجهزة الناسhttp://im2.gulfup.com/2011-03-16/1300307415811.jpg

عبدالحليم جاد 17/3/2011 01:09 PM

الاستاز tamerstar81
تحياتى اليك انا فعلا معرفش يعن ايع هكر
يا ريت تفهمنى لانى نزل البرنامج وعملت سكان بلنود وهو مفعل ومطلعش فيروسات
ولو نزل عندى فيرس اعمل ايه

tamerstar81 17/3/2011 02:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالحليم جاد (المشاركة 3378950)
الاستاز tamerstar81
تحياتى اليك انا فعلا معرفش يعن ايع هكر
يا ريت تفهمنى لانى نزل البرنامج وعملت سكان بلنود وهو مفعل ومطلعش فيروسات
ولو نزل عندى فيرس اعمل ايه

اسف يااخى على التاخير فى الرد اولا :الهكر هوا نظام اختراق اى شئ من ضمن الاخترقات ده اخترق الاجهزه وكمان مش موضوع الاختراق وبس حضرتك عملت اسكان بنود ولكن النود مشفش الفيرس صح علشان الفيرس وفى عصرالتقدم الفكرى بيتم تشفيره من الحمايه يعنى حضرتك لو عملت اسكان على البرنامج بلافيرا يطلع فيرس ومن نوع خطير جدا {spy}وهذا نوع الفيرس علشان مش مشفرمن الافيرا انابحكم الخبرا فى مجال ال**** سنين طويله حكمت على البرنامج بكدا ومعرفش الاستاذ / امام احمد ليه مش مقتنع ومش عارف هوا ليه بيقول البرنامج مفهوش فيرس لكن البرنامج شغاااااااااااااااااااال 100/100 على حد قول الاعضاء لكن مدموج بلفيرس الله امابلغت اللع امافشهد ......................واى استفسار اخر انا تحت امر الاعضاء

m_kabsha_88 17/3/2011 03:35 PM

لماذا توقف البرنامج يا اخ امام ؟؟؟ ياريت يشتغل تانى

mohamedelbadaw2 17/3/2011 05:27 PM

فعلا لخى الكريم به فيروس
ونحن لا نلومك

الشفيع122 17/3/2011 06:30 PM

يا جماعة البرنامج جميل جدااا وشغال عشرة على عشرة ومشفنش اى فيرس ولا انتم عوزين تضيعو مجهود الاخ الفاضل وانيضيها بالكلام على الفيروسات ونرجو من الادارة التثبيت لانة برنامج حل مشكلة توقف الدناجل

m_kabsha_88 17/3/2011 06:43 PM

هل البرنامج شغال الان؟؟؟؟؟؟؟ ارجو الرد السريع

عادلكو 17/3/2011 06:58 PM

البرنامج فيه فيرس وانا عندي الافيرا ويظهر ان الافيرا هو الوحيد اللي مسك الفيرس

امام احمد 17/3/2011 07:02 PM

والله يعمل امامى الان يغالى

عزالدين23 28/3/2011 03:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MEXiCO (المشاركة 3378916)
شغاااااااااااااااااااااااالين والله علشان تعرف ان الجهاز بتاعك عليا فيوساااااااااااااااااااات

ياحبيبنا البرنامج خالى من الفايرس تم فحصه بواسطة البت ديفندر 2011
bitdefender

mostafa gali 28/3/2011 04:14 PM

الساعة الآن 01:30 PM