المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الصوره بتقطع لحظه وترجع تانى - ايه المشكله ؟

bolbolelmasry
19/7/2012, 10:41 AM
انا جبت الجهاز الجديد كيوماكس 999 v2 اللى بيكتب اسم القناه على الشاشه من بره اللى سوفت بتاعه رقم 1.01 - مشغله على شاشاه ليد LG LED بكابل HDMI وعلى دقه 1080P
الصوره لما ننقل على اى قناه مثلا نيل كوميدى الصوره تشتغل عادى نص دقيقه كده وتقطع لحظه وترجع تانى وبعدين 3 4 دقايق وتقطع لحظه تانى وهكذا زى ما يكون عندها زغطه !

حد حصل عنده المشكله دى مع المواصفات دى !

medhatfathy
22/7/2012, 04:37 PM
لا
انا جربته امبارح كان كويس جدا بس بطى فى الربط بالسيرفر

احمدنوكيا
4/12/2012, 02:28 AM
الجهاز الاسود الفرجن تو ده لو هوا انا لسه مشتريه انهارده ايه رايكم ارجهع ولا اعمل ايه

حنا ن
14/2/2013, 12:43 PM
مشكور مشكور

محمد على حسن
3/1/2014, 11:24 AM
مشكور مشكور

محمدتمساح
26/12/2022, 08:52 PM
شكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريمشكراً لك اخي الكريم