المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رحلة عذاب مع 190x فما الحل

طيار
28/2/2008, 09:09 PM
[COLOR="Magenta"][/
جهاز 190 x اعطيته السوفت وبعدها الجهاز انطفا ولم يستجيب توجهت لجميع مراكز الصيانه القريب منها والبعيد دون فائده يعنى مفيش حل اى حد عنده حل ياريت يرد عليا
:mohndsen2 :mohndsen2 :mohndsen2 COLOR]

mat9
28/2/2008, 09:27 PM
حبيبى ما فيش اى معلومات على الشاشه الاماميه للجهاز

حاول ان تصف الى كل ما حدث مع التطورات وانا ساحاول معك بحل هذة الامشكله انشاع الله

انا معاك فى نفس المشاركة الان

م/على العيسوى
29/2/2008, 11:14 AM
الجهاز اللى انت حملتله ترومان 190 ام اكس وليس ترومان 190 اكس هوا مكتوب عليه Tm 190 Xلكن ما بيخدش غير سوفت الترومان 190 ام اكس والجهاز لا توجد به فلاشه فاذا اعطيته سوفت بيجيب فلاشه فانت الحل الوحيد انك ترجع الجهاز للتوكيل يغيروا ليه اى سى الفلاشه يا اما تغيرله البورده كلها وهى بحوالى 85 جنيه واهيشتغل ويبقى 100/100 ولعدم الوقوع فى هذه المشكله مره اخرى يجب عليك تحميل اى سوفت وير لاى جهاز ترومان 190 عن طريق هذا اللودر اذا كان السوفت صحيح ها يقبل ويحمل واذا كان مش صحيح مش ها يقبله واللودر بالمرفقات تحياتى

م/على العيسوى
29/2/2008, 11:16 AM
على فكره الجهاز عندما تضغط على المفاتيح الاماميه فى واجهة الرسيفر بيعطيك رقم 8 او اى رقم تانى مقطع مش كامل (صح)

mat9
29/2/2008, 02:59 PM
تمام حبيبى كده الجهاز فيه امل كبير حمل ليه من الموقع الرسمى سوفت ال190x العادى

وسوف يعمل معاك
ملحوظه قبل تحميل السوفت ضع يدك على البور الامامى للجهاز مع اعده تشغيله من البور الخلفى اكثر من مره ممكن يكتب بوت او يعمل شرط على الشاشه وبعدها حمل السوفت سوف يعمل معك باذن الله وانا سوف اقوم الان برفع السوفت لك
تابعنى باخر التطورات

mat9
29/2/2008, 03:11 PM
اليك السوفت فى المرفقات

طيار
29/2/2008, 10:20 PM
كل التحيه والحب والعرفان للاستاذ الفاضل والاخ الكبير الاستاذعلى وتحيه خاصه وشكر من اعماق القلب للاستاذ mat9 على المساعده وكان نفسى اعرف الاسم علشان اقدر اشكرك بارك الله فيكم
:mohndsen: :mohndsen: :mohndsen: :mohndsen:

الحلوانى55
29/2/2008, 11:35 PM
عندى نفس المشكلة وجربت كل شئ ولم يستجيب الجهاز ونرجو الرد السريع والف شكرررررر

م/على العيسوى
1/3/2008, 10:06 AM
تمام حبيبى كده الجهاز فيه امل كبير حمل ليه من الموقع الرسمى سوفت ال190x العادى

وسوف يعمل معاك
ملحوظه قبل تحميل السوفت ضع يدك على البور الامامى للجهاز مع اعده تشغيله من البور الخلفى اكثر من مره ممكن يكتب بوت او يعمل شرط على الشاشه وبعدها حمل السوفت سوف يعمل معك باذن الله وانا سوف اقوم الان برفع السوفت لك
تابعنى باخر التطورات

اولا الف شكر على المتابعه لكن ياباشا الجهاز ما بيحسش باى حاجه ها يقبل سوفت ازاى وعلى فكره لو قعد يحاول معاه من هنا للسنه القادمه مش ها يجيب اى نتيجه هو الحل الوحيد ياما يرجع الجهاز للتوكيل ياما يغير البورده كلها تحياتى متابعه رائعه

mat9
2/3/2008, 11:04 PM
كل التحيه والحب والعرفان للاستاذ الفاضل والاخ الكبير الاستاذعلى وتحيه خاصه وشكر من اعماق القلب للاستاذ mat9 على المساعده وكان نفسى اعرف الاسم علشان اقدر اشكرك بارك الله فيكم
:mohndsen: :mohndsen: :mohndsen: :mohndsen:

اى خدمة يا حبيبى وهل الجهاز يعمل ام لا مع العلم بان هذة الطريقة مجربة الكثر من مرة منى انا
شخصيا على اكثر من جهاز وانا تحت امرك فى اى وقت
اسمى الحقيقى ( محمد عبد المعطى) والشهره محمد الشيخ:mohndsen:

سعيد سعد الدين
8/3/2008, 06:54 PM
:mohndsen: :mohndsen2 :mohndsen6 مشششششششششكوررررررررر:mohndsen: :mohndsen2 :mohndsen6

hassan_ez
12/3/2008, 12:29 AM
مشششششششششكوررررررررر

احمدسعد
19/3/2008, 09:15 AM
مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووور

وليد الشاعر
22/3/2008, 11:47 AM
شكرااااااااااااااااااااااااااا

محمد منصور
22/3/2008, 12:03 PM
اى خدمة يا حبيبى وهل الجهاز يعمل ام لا مع العلم بان هذة الطريقة مجربة الكثر من مرة منى انا
شخصيا على اكثر من جهاز وانا تحت امرك فى اى وقت
اسمى الحقيقى ( محمد عبد المعطى) والشهره محمد الشيخ

بعد احترامي و تقديري ليك

كلام استاذ محمد علي صح

الجهاز لا يقبل اي شئ يا يا اخي

لو حضرتك مجرب اكثر من مره

انا مجرب اكثر من مليون مره

اتمني باخذ النصيحه من استاذ محمد علي لان كلامه مظبوط

لكم مني كل الاحترام و التقدير

الابيض المتوسط
29/3/2008, 07:36 PM
الف شكر للاستاذ على على المتابعة بارك اللة فيكم